Resmiye-doruk15 ben çok memnun kaldım. Onu içtiğim günle içmediğim gün arasında baya fark oluyordu sağımda , çocuğun huysuzlanması vb. Bide bu e bebekdeki maltda çok iyi onu içince iki gün güzel sütüm oluyordu ama çok şekerli içemiyorum bir koli almıstım duruyor öyle 😊