Mavisim Kızlar aranızda doktor olan varmııı benim 2 tane ölü bebeğim var kalpleri duruyor genetik test yaptırdık ve sonuçta normal dışı karyotipi olarak bulunmuştur yazıyor anlamayadımmmm