Zeynepalya_ve_annesi Eylulum20 keserken köşeleri almalısın yada kesmiceksin uzatıp sonra kesceksin bizimde öyleydi geçti 2 aydır olmuyo
Kaveda Eylulum20 tırnak batması gibi duruyor .ılık suya koyun ayağını hafif masaj yapin. Ayak tırnaklarını düz el tırnaklarını oval kesin batma olmaz geçmiş olsun.
Emeliss Eylulum20 ılık sabunlu su ile temizleyin ve törpüyle hafifçe kaldırın tırnağı başka hiçbişey yapmayın oğlumun el tırnaklarında sürekli olur doktorumuz demişti
Yakar Eylulum20 cnm benim bebeğimin de oldu tırnağının yani böyle şişti kızarık olarak tırnak batması gibi tırnağının içi nasıl kötü oldu bende doktora götürdüm tırnağının etini kesti böyle bir tane krem verdi düzeldi 10 gün içinde
Emeliss Eylulum20 evet geçiyor 1.2 güne günde 2.3 defa temizleyin sürekli oluyor oğlumun aynı şekilde yapıyorum eğer geçmezse yada iltihaplanma klursa terramycin deri kremi alın direk etki ediyor