Merhaba kızlarZ. benim 15 aylık oğlum var ve bi aydır İstediği bişeyi vermediğimizde veya bişeye kızdığında vuruyor bize. Saçımızı falanda çekiyor. Neden böyle yapıyor anlamıyorum ve şuan öyle yaptıgında nasıl davranmam gerektiğinidr kestiremiyorum. Zaten daha 15 aylık öyle söylenen herşeyi anlamıyor. Yaptıgının yanlış olduğunu nasıl anlatabilirim onu incitmeden. Yanlış bişey yapmadan. Yada bormalmi şuan akışınamı bırakmam gerekiyor ?