Berilsare Alerji maması olarak Evolvia RP 1 kullanan var mi kıxlar diğer mamalara göre tadı daha güzelmiş doğru mu ? bebeginizin kilosu nasıl kilo az aldırıyor diyen duydum da
Berilsare Minikaslann siz bu mamayı mi kullanıyorsunuz peki bebeğinize . kilo alımı nasıl bu mama pek aldırmıyor diye duymuştum da
Minikaslann Berilsare benim alerjisi varkende asla hiçbirini içmedi çünkü 6.aydan sonra oldu inek sütü alerjisi. O nedenle kilo alımını bilemiyorum ama koku ve tat olarak en iyisi