DelalZeynep Arkadaşlar 4. Ay aşısından sonra aile hekimimiz kan ilacı verdi ama nasıl kullanılacak bilmiyorum günde 10 damla yazıyor kullanan var mı
Deletedmom819 DelalZeynep kan damlası bildiğim kadarıyla bebeğin kilosuyla aynı oranda veriliyor. 5 kiloysa 5 damla gibi .. ben kullanmıyorum köy yapımı pekmez veriyorum sabahları
Melek-yelgel67 DelalZeynep hayır ya ne on damlası oglumada verıyorum saglık ocagındakı hemsıre gunde 4 damla demişti
Deletedmom245 DelalZeynep günde beş damla. Açken vericem yarım saat sonra doyurucam bana öyle dedi hemşiremiz
Tugbasahinko 19112019 evet gumde 4 yada 5 damla diyorlar ve saglık ocagının verdiği damlayı kullanmayın dediler ben daha baslayamadım siz neler kullanıyosunuz?
Tugbasahinko DelalZeynep cok iyi bı damla degılmıs kaka yaparken kakasında kan oluyoms benim Bı kac arkadsima boyle dedi o yuzden ben daha baslayamadım neredeyse 5 aylık olcaz suan kan ilacı araştırıyorum
SelimeliS DelalZeynep icinde paraben ve zararli bi kac madde varmis bide kabizlik yapiyomus. Bende kullanmiyorum o yuzden. Aldim koydum evde duruyor oyle. Doktora da gidemiyoruz ki gidebilsek farkli kan ilaci tavsiyesi alicam
DelalZeynep Melek-yelgel67 Melek-yelgel67 Tugbasahinko Deletedmom819 üstüne de yazmış bana da 10 dedi hatta kusar belki sabah 5 akşam 5 ver dedi bebeğim 5,500 gr 10 damla çok dediğiniz mantıklı 5 damla veririm ama olumsuz etki ederse vermem
Rrraaaiiinnn Deletedmom819 merhaba ben Bı yerde okudum bebeklere pastörize olan pekmez verin ev yapımı olmasın yazıyordu annemler de yapıyor benim ama satın aldım uzum pekmezi veriyorum bu yuzden insan ne yapacağını sasrypr artık
Melek-yelgel67 DelalZeynep allah allah acaba neye istinaden oyle bısı dedıkı yanı tahlılde yapmadılar dıyosun yanı bılmıyorum ama 10 damla fazla gelebılır
Tugbasahinko DelalZeynep hayır 10 damla cok banada 5 dedi hatta 3 sabah 2 aksam ver emzrmedem yarim saat sonra veya once ver temas etmesin dedı
1anneyimben DelalZeynep Ben ogluma verdikten 4 damla veriyorum 6 aylik ictikten sonra gercekten kusuyor cogunu belki o yuzden 10 damla yazmistir garanti olsun diye.
Nagehan08 DelalZeynep doktorumuz sağlık ocağının verdiğini kullanma dedi, doğal olan bestiron damlayı söyledi, gündr bir defa beş damla olarak.
Tosbik2710 DelalZeynep kullanmayo bıraktım canım 3 gün verdim oğluma kakasında kan gibi lekeler oldu Blde içinde paraben varr o yüzden de vermek istemedim doktora gidince alıcam ya da 6 aylık olunca el gıdaya başlayınca mamsına 1 çay k koyacağım pekmez
Tgbh28 @DelalZeynep canım o damlayı kullanmıyorum ben paraben olduğu için.. doktoruma sordum sadece emziriyosan 6. Ada kan ilacına başlarız eğer mamada alıyosa çocuğun kilosu kadar damla demişti.
irem_1987 DelalZeynep bz basladık 4.ayda ama asla saglık ocagınınkını tavsıye etmem ıcınde paraben var kabızlıkda yapıo.8. Ayın ıcındeıs Bn baska almıstımonu kullanıorum kılosu kadar damla verıorus
Melike09 Acaba kan değerlerine baktırdınız mı? Öyle mi veriyor doktorlar bende kullanmıyorum daha randevumuza da çok dr bir şey demedi.