Ruzgarsmomm benim bebeğimde de anne karnından beri böbreğin birinde genişleme var çocuk hekimimiz nefrolog görmesine gerek yok takip edeceğiz dedi, idrar yolu enf oldu daha geçen hafta, şimdi 3. Ayına girecek birkaç Güne acaba bizimde enf tekrarı felan olmaması için largopen mi kullanmamız lazımdı kafam karıştı doktorumuz zimaks şurup verdi çünkü doktorumuz😕😕