Merhaba anneler bugün ikinci ay aşısını yaptırdık. Aşıdan sonra oğlum derin bir uykuya daldı normalde gündüz çok derin uyumaz kontrol ettim şimdilik ateşi yok aşı uyku hali yapar mı yoksa başka bir sorun mu var 😣 tecrübeli anneler yazarsa çok mutlu olurum