nilaylaylay bence sağım yapmana gerek yok emzirmeye devam ettikçe gelecektir.Özellikle geceleri fark etmeden ,meme ayrımı yapmadan emiyorlar.Sağım olayını denedim moralim çok bozulmuştu kaç marka cihaz denedim ama sütüm makineye gelmiyordu hep sütüm yetmiyor mu stresiyle kontrolleri bekledim.Oğlumun ayda bir kiloya yalın kilo aldığını görünce sütümün olduğuna inandım.Demem o ki hiçbir makine bebekler kadar güçlü çekim yapamıyor.Siz bol bol emzirmeye devam edin 💕🌸