Selam canlar bebeğim 56 günlük.ilk günden beri mamayla besliyorum çünkü hiç sütüm yok.ama son zamanlarda mama yerken(hipp 1) sürekli ıkınıyo ve defalarca gaz çıkarıyor.sebebi neolabilir mamayı değiştirdim aptamile geçtim dün akşamdan beri hala öle biraz ıkınıyo düzelirmi mamadan yada başka ne sebebi olabilir.