sbcelik Merhabalar bebeğim 1,5 aylık. Burun aspr. Kullandoğımda çok ağlıyor ve sanki burun delikleri büyüyor gibi geliyor bunun dışında kullanabileceğim temizleme yöntemi var mı acaba?
Limonlusu sbcelik canım benim bebeğim de öyleydi wee baby nin aspiratör var sarı kapaklı uçları küçük ve zarar vermeden bütün burnu rahatlıkla temizleyebiliyorsun artık ağlamıyor bebeğim
cansukayra sbcelik serum fizyolojik al canım eczaneden burnuna sık en rahatı o oluyor ben hala onu kullanıyorum 5 aylık olduk
cansukayra Bernauslu ilk 2 ay sadece sıktım 3 üncü ayından sonra otribebe kullanmaya başladım aspiratör
mrvtk Bebedor markasının burun aspiratörü bu konuda baya rahat kullanması çok huzursuz oluyodu ama artık yok. biz onu kullandık öneririm.