Gkk Bencede buyuk alin hemen buyuyorlar 😊 benim oglum yazın doğdu sıcaktan da pek bisey giyemedi çoğu şey kaldı bi kere bile giyemeden 🤦♀️🙈 büyükten zarar gelmez bide bebek kıyafetleri aylarına göre küçük oluyo kalıpları mi öyledir nedir anlamadım 😁