Kadriyesen Kızlar yardım edin lütfen oğlum 4. Ayını doldurmak üzere bu aralar çok ağlıyo susmak bilmiyo erkek bebeği fazla ağlatmak zararlı diyorlar ne yapabilirim
Emin_e Kadriyesen neden erkek bebegi aglatmamak gerekiyormus ben onu anlayamadim benim de oglum agliyor çünkü kolik :(
Mutlubiranneyim Aynen benimde oglum günün 10 saatini aglayarak geçiriyor az evel kriz geçirdim🥺 yapcak bişey yok Rabbim yardım etsin 🙏
Deletedmom145 Kadriyesen Anlamadim ne alakasi varki erkek ya kiz?çoçuktan çoçuga deģişir.Bebek varki kiz bebek sakin deģil.bebekte var erkek sakin birisi.
Yildizhan Kadriyesen her bebek aynı zararı içerir. Erkenle kızla alakası yok gazı vardır üşümüştür ya da hasta oluyordur. Acısı vardır ondan ağlar