Bence vermelisin 6 ay 20 günlük bebeğim var en başından beri blandır istisna kullanıyorum . Çattala ezip veriyorum . Çiğnemeyi yutmayı öğrensin diye ki çok güzel çiğneyip yutuyo . Korkarsanız bişeleri deneme ilerleyemezsiniz . Bebeklerimiz kendilerini çok iy biliyolar . Nasıl kafasını kaldırıp birden pat diye düşüp canı acıdığında bi daha ki seferde hafifçe kafasını yere koyuyorsa . Bebeklerimize tek gözle bakmamalıyız . Ayrıca bebeğim hala diş çıkarmadı hiç dişimiz yok .