Sünnet randevumuz vardı korka korka gittik nitekim acil ameliyatlar dışındakiler iptal edilmiş doktor ortam düzelene kadar gelmeyin dedi eve geldik korkudan ateş ölçerle gezdim hadi o tamam beklesin 5. Ay kontrolüde olmadı ama 6. Ay aşısını napıcaz bizde bilmiyoruz sağlık ocağını arayıp bilgi almayı düşünüyordum bir çok kişi öyle yapmış ama telefona bakan Yok Randevulu olarak çağırıyorlarmış . Yeniden arıcam bakalım