Elos-92 Merhaba hanımlar doğumdan beri sırtımın üst tarafı ortalara doğru çok agrıyor yatarken bile ağrısından duramıyorum 2 aydır böyleyim. Sizinde başınıza geldi mi. Sizce neden olabilir ? Şu corona yüzünden doktorada gidemiyorum ☹️
flklc Elos-92 bebeği taşımaktan emzirmekten olabilir benim de çok ağrıyordu burda bir arkadaş magnezyum takivesi kullanabilirsin dedi bende kullanıyorum arada eşime de ovduruyorum bayağı rahatladı ağrılarım şimdi nadir ağrıyor
Ruh123 Elos-92 benimde bir aydır çok kötü sırt ağrım var göğsüme bile vuruyo. Randevu almıştım iptal oldu
Oaoa Elos-92 muhtemelen bebeğin ufak canım.Emzirirken konforuna dikkat et iki büklüm emzirme.Emzirmekten ve tüm gün kucakta bebiş taşımaktan oluyor benim de göğsüme vururdu çok şükür geçti benim uzun sürdü inşaşlah senin sürmez.oğlum 14 aylık birkaç ay önce geçti gitti çok şükür