Goktugkaganinannesi Arkadaşlar 1.5 aylık bebeğim var ona elektrikli salıncak almak istiyorum ama hangi markayı alsam bilmiyorum. Tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum sizce hangi markayı almalıyım
Minikbimelek Benim de 38günlük bebeğim var geçen hafta aldım e bebekten. Baby plus wind modeli. Mutfağa koydum ben yemek yaparken veya işte yemek yerken filan yanımda oluyor çok memnunum kızım da sevdi kolay kolay ağlamıyor