annesininaslani Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık alerjik bi bebek hala daha gazdan kıvranıyor doktor maflor kullanabilirsin dedi kullanıp faydasını gören var mı sanırım bağırsak düzenleyici kabızlığa falan iyi geliyor mu
KitapKurduAnne annesininaslani Biz 3 ay kullandık ,çok da memnun kaldık. Sonrasında gerek kalmadı çok şükür . Günde en fazla 5 damla . İster tek sefer ister ara ara demişti bize doktor .
nursenozcan annesininaslani ben kullandım cok iyi geldi bebeğime. Tabi bebekten bebege değişiyor. Anason da kullanabilirsiniz hem gazinida çıkarıyor.
nursenozcan annesininaslani maflor plus normalde 6 damladır ben onu sabah 3 akşam 3 damla veriyordum.
Tgckng Bebeğim şuan 50 günlük yogun gaz problemimiz olduğu için kullandık günde 6 damla. Ama bi işe yaramadı. Damlayı kestim düzeldi ilginç bi şekilde. Bize iyi gelmedi yani