545054 Merhaba kızlar benim bebeğim mama ile besleniyor sadece kaç ölçek veriyorsunuz siz merak ediyorum benim kıza 4 ölçek veriyorum ama bitince çok ağlıyor doymuyor mu acaba 3 saatte veriyorum bazen de 2 saatte bir veriyorum belli olmuyor
Ahsen51 545054 valla benimkide 4 ölçek içiyordu ama artık bazen 2 ölçek bazen 3 ölçek anca içiyor onuda zorla ittiriyor..noldu anlamadım aceba atak zamanı felan mı ki 4 ay 7 günlüğüz🙄
Ahsen51 545054 bi ölçek arttırarak içip içmediğini kontrol et canım içiyorsa doymuyordur ona göre artık 5 yaparsın
Furkan42 545054 biz de 4.5 aylığız. 3 saatte bir 90cc zorla içirmeye çalışıyorum . Çoğu zaman 60cc içiyor ben de çok tedirginim.2 ay önce bile 90cc içerdi ne oldu anlamadim ki
DogaLina 545054 benimkide sadece mamayla besleniyo. Bende 4 ölçek veriyorum doktorumuz 5 ölçek isterse ver içebilir artık dedi bana.
DefneliAnne Aptamil in sitesinde tablo var oradan takip et istersen ben mama kullanmadığım için bilemiyorum ama kimse cevap yazmamış en azından fikir vermek istedim. Orada bir tablo var hangi ay aralığında ne kadar verilir diye bilgin olsun
Ahsen51 DefneliAnne genelde o tablolar pek tutmuyor ya ben artık hiç bakmıyorum bile bebeğin tepkilerine göre artırıyorum veya azaltıyorum..çünkü orda 4 5 saatte bi besleme diyor ama bizimki 2 en fazla 3 saatte bi istiyor uykudan uyanınca
545054 Ahsen51 5 ölçek te verdim bitiyor hemen ağlıyor emzik veriyorum hemen ağızına onu çekerek susuyor