Bebeğim 10 gunluk göğsümü tutmuyor sağarak veriyorum ama çok moralim bozuluyor sürekli ağlıyorum sütüm var ama bi türlü tutmadı göğüs ucum yok denilcek kadar küçük gogus ucu çıkarıcı aparat aldım biraz çıktı tutsun diye uğraşıyorum yine kavraamıyor silikon gogus ucu aldım 5 daka tutuyor sonra ağlıyor kafasını çeviriyor istemiyor biberonla süt veriyorum anca öyle duruyor benim durumumda olan varmı lütfen yardım! Birde sarilik var gözlerinde yüzünde ama hastaneye aile hekiminde gidemiyorum virüs yüzünden evdeyiz sarilik olmasın dıe beslemem lazim 😒😥