DenizAlpinAnnesi merhaba, çamaşırlarını deterjanla yıkıyorsanız sabun tozuyla yıkamayı deneyin ve asla yumuşatıcı koymayın. Çift durulama yaptırın. Bebeğinizi normal şampuanla yıkıyorsanız Babe Pediatrik Atopik Cilt serisini denemenizi öneririm. Yıkama yağı ile cildini yıkayın, ekstra yumuşak şampuanla saçlarını. Emolient krem ile nemlendirin. Yıkama sıklığınızı biraz azaltın su iyice azdırır. Yıkarken lif, kese, sünger vs bişey kullanmayın elinizle nazikçe yıkayın. Çok kalın giydirmeyin terlemesin. Geçmiş olsun inşallah hemen iyileşit yavrucak