Yigitoglum_2 cennetkokulumm bende svava hamak sipariş verdim daha gelmedi umarım memnun kalırım. Oğlum 4 aylık bacaklarım kopuyor sallamaktan
Nagehan08 cennetkokulumm svavanın akşap hamak beşiğini kullanıyorum valla iyiki almışız diyoruz, gündüZleri orda yatıyor, geç bile kalmışım almak için
mucizeemmm cennetkokulumm https://urun.n11.com/bebek-salincak/pasa-hamak-cantali-bebek-hamagi-0-3-yas-bebek-besigi-2019-model-P316254255 bu canım
mucizeemmm [silindi] suan öyle bi şey başımıza gelmedi oğlum çok hareketli normalde yatakta bile uyurken durmaz
cennetkokulumm Yigitoglum_2 ben de alacağım da karar veremedim düz yataklı mi yoksa cenin pozisyonundaki mi olsun düşünüyorum.Benimki de kucakta ve omzumda uyumaya alıştı gittikçe ağırlaşıyor zorlaniyorum sallamaya alıştırcam istemezsem de
Aselzhr cennetkokulumm benim tavsiyem sallamaya alıştırma bak bende omzumda fln uyuturdum bi gün bi salladım o dallayız şuan delirium resmen bazen hamakta beşikte fln degl ayakta sallanmak istiyo saatlerce sallıyorum çok kötü
cennetkokulumm Aselzhr haklisiniz benimki alışmadı daha ama Kayinvalidemler zorlanirsin ağırlaştı diyor kendi de unutmakta zorlanıyor ağırlaştı diye sallayalım diyor bir de zayıfım.Omzumda ya da kucağımda ayakta uyuyor zorluyor gerçekten de ama sallamak da hiç istemedim bastan beri mecbur kalacağım diye beşik alayım dedim
Aselzhr cennetkokulumm iste bak canim sallayinca ne olucak bu seferde yeri gelicek saatlerce sallayacaksın ben kızımı salladigim güne geri dönmek ve asla sallamamak isterim inan hele hamak fln alınca daha da alisiyo her dakka sallanmk istiyo ben çok zorlandığım için diyorum canım karar senin bide ben bebeğimi tek buyutuyorum ailemden başka şehirdeyim benimde görümcem dedi zorlaniyosun salla dedikaç sefer en sonuncuda salladım sonuç ortada bi felaket resmen. önceden pusetinde bile uyuyan çocuk şimdi ayakta sallanmak öyle uyumak istiyor.
cennetkokulumm Aselzhr aynen sizin yasadiginiz sıkıntıları yasarim diye dusundum ama deneyeceğim bakalim alışırsa esime sallaticam hep başımın etini yediler ailecek sallayalım diye sallasınlar bakalim alayım da beşiği
Tipikterazi Ben hamak kullanıyorum, gündüzleri uyumayan oğlum uyumaya başladı. Gece de normal yatakta yatıyor yani öyle alışmalıl bir durum olmadı. Hatta ağlama krizindeki çocuk sustu.
Melek-yelgel67 cennetkokulumm tamev dıye bır magaza normal salıncak ama daha oturamadıgı ıcın yatay sekıkde kullanıyoruz