Cnprtk Defnecikkk 4,5 aylık olduk yeni düzeldi ama şu sebeple 3. Ayda rota aşısı olduk o yüzden ishal yaptı ancak kendine geldi 5. Ayda yine aşı var yine ishal olucak 😕
Aryasare Defnecikkk Değişiyo şuan biraz hasta oldugu için sulu yapıyo normalde pütürlü falanda yapıyo rengi değişiyo bazen sarı bazen kahverengi oluyo
Prensin1annesi Ay benimkinin hep öyle ama anne sutu içen bebeklerde öyle olur yazıyo internette olmamalımı yoksa
Defnecikkk Prensin1annesi ben sağarak veriyorum da mikrop kapmasindan ishal olmasindan korkuyorum. Peki koyu renkli idrar yapiyormu yani bezi açtığınızda sarı sarı görüyor musunuz