Kızlar kayınbabam benim aileme küs. Neden küstüğünü bende eşimde benim ailemde bilmiyor. Tahminimizce benim babamı Kıskandığı için babam oturduğumuz ilçede çok sevilen sayılan biri.kayınbabam ise kendi kardeşleri ile küs biridir. Şimdi sorun şu ben doğum yaptım eşimin ailesi gelmedi( çünkü benim ailem yanımda ya ailemle bir araya gelmemek için) kızımın bebek mevlüdü oldu benim ailem geldi eşimin ailesi yine benim ailem olduğu için gelmedi bebeğimin 6 aylık kınası oldu onlar yine gelmedi benim ailem geldiği için. Birde arayıp ailen varsa biz gelmeyiz dediler biz geliriz onlar yokken bizim üstümüze gelirlerse kalkar gideriz dediler. Şimdi eşim ailesine gidelim istiyor ben de asla gitmem diyorum.ailesi bize gelmek istiyor bende kabul etmiyorum . ( benim ailem yokken gelirlermiş) sanki ailem vüruslü:) eşimle birbirimizi yedik. Ben ne yapiiiim