Merhaba deneyimli anneler. Bebeğim sürekli üstten gaz çıkartırken aynı anda kusuyor. Nerdeyse her beslenme sonrası aynı durum. 🥺 sizce nedeni ne olabilir, bebeği bu şekilde olan var mı? Mama+meme besleniyor. 3 ay 6 günlük. Şimdiden teşekkürler cevaplarınıza. 🙏🏻