EceS geçmiş olsun canım. Üzülme ben kendimden pay biçiyorum, annemi 2 ay emmişim ona rağmen bağışıklığım kuvvetlidir. Kaldı ki bizim zamanımızda böyle güzel formül mamalar yoktu, pirinç unuyla beslenmişim. Bebeklerimiz sağlıklı olsun yeter ki napalım..