Hira-Mina Hipp ve similac Türk malıymış kullanan var mi? Memnun musunuz? Eşim ve ailesi tutturdu Türk malı olsun diye aptamil kullanıyorduk.
Annisss Hira-Mina hip en iyisi diyolar ama pahalı maalesef smilac hiç duymadım ama bende aptamil kullanıyorum 14 aydır memnunum
Busra1034 Hira-Mina Hipp kullanıyorum canım genelde emziriyorum bir tek gece veriyorum ben memnunum ama
Pandicornlar Hira-Mina aptamilden similaca geçtim gayet memnunum hem daha doyurucu hem de aptamille benziyor tatları. Bu gaz yapmıyor şükür. Aşırı bir kusması vardı similac ile biraz kesildi şükür
Kajuuu Hira-Mina doğduğundan ber similac kullanıyorum çok memnunum bize yaradı umarım sizde memnun kalacaksınız.
Dali05 Hira-Mina canim benim bildigim kadariyla Bebek mamasi olarak Turk markasi yok ama belki simdi e bebekte cikmistir sormak lazim.Benim kendi fikrim hipp cok guzel benim bebegim atistirmaliklari severek yiyor