Elizece Güzel anneler merhaba kızım 7,15günlük yürüteç te hiç ileri geri yapmıyor emekleme için hiç çaba yok ayağa kaldırdığımda hiç basmak bile istemiyor 😭 ama oturmayı seviyor
Deletedmom145 Elizece benim bebeyimde yapamiyo.ne ireli gider nede emekler😁Doktor sorin yok dedi.ben hic takmiyorum.Oturuyo tüm gün benimkide.sag sol sirt yuz uste doner firlanir ama ireli gidemiyo henüz
Mutlubiranneyim Elizece takma kafana canım her bebek herşeyi günü gününe yerine getircek diye bişey yok.kimi 6 aylık yapar kimi 7 kimi 8. Doktor sorun yok diyosa takma.
BenMathilda Elizece halida degil betonda koyun o zaman cozmeye Başlayacaktir. benim bebegimin 1 ay sürdü kendini ittirmeyo ogrenmesi yurutecte normal yani
miracveannesi Elizece bebeğim 7.5 ya heryerden kalktı sıraladı şimdi 8 ay adımlar başladı bebekelr çok farklı ben annesi olarak 1.5 yaşında yürümüş ve babasıda hiç üzülecek birsy yok aceelde etmeyn çünkü şuan oldugunuz durumun keyfini çıkarın yurudugunden beri sürekli biryerlerine zarar veriyor bir dk oturmuyor sizide yoruyor onyuzden şuan dinlenin belki 1 ay snra bı anda kalkar gider unutmain her bebek farklı ve kendine özel🤗
miracveannesi Elizece Bugünde gözünün altını patlattı hastanelik oldukk komidin kenarına Gelmiş gözü beşikten atmış kendini gözüne gelebilrdi gerçekten çok kotu hiç heves yapmayn
eylulvari Elizece kızım 8.5 aylık emeklemeye hiç niyeti yok, keyfi ne zaman isterse o zaman olacak annesi ☺️ telaşlanmayın belki sevmemiştir örümceği rahatına düşkündür yavru