Yaseminkocatepe
Merhaba
Aynı durumu bizde yaşıyoruz 😞 Maalesef süreç kendi kendine geçiyor. Sadece sabırlı olup beklemek gerekiyor. Ağlama ve inat ataklarında çok üzeribe gitmeyip dikkatini başka yöne çekmek gerekiyormuş. Bu sene yarım gün okula verince biraz daha azaldı bizimki sanki. Darısı sizin başınıza 🙏🏼
Twity
@Elfsgtozucanları
[bilinmeyen] sendromları hiç bitmiyor Rabbim canlarını sağ etsin diyoruz sadece
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] kızımın okulundaki pedagog anlattı bana geçen hafta. Büyüme atağı bu anlayışlı sakin olmak lazım dedi. Öfkesini yaşasın içinde kalmasın dedi. Eğer vurma huyu varsa ve birine vuruyorsa kararlı bir şekilde kişilere vurmaması gerektiğini isterse bir yastık yada hacıyatmaza vurarak rahatlayabileceğini söyleyin dedi. Valla bu dönemde çocuk büyütmek zor. Allah yardımcımız olsun 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] kaç yaşında sizin minik benim kızım Alara ocakta 2.5 yaşında olacak
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] evet erken başlıyor bizdede öyle olmuştu. Umarım hemen geçer hepimizinki 🙏🏼
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] yarım yarım konuşuyordu alara ama dikkatini çeken şeyler aldım. Mesela güzel bir oyun hamuru seti alın ben öyle yaptım. Çok ağladığında gel birlikte oynayalım diyordum çocukların ilgisi hemen dağılıyor. Oynuyorduk sakinleşiyordu. Yada kinetik kumla oynatıp oyalıyordum. Bir süre sonra ataklar azalmaya başlıyor zaten. Unutuyor çünkü. Tabi her çocuk farklı ama en önemlisi dikkat dağıtmak. Sinire gelince bende öyle oluyordum ama hepimiz insanız hala bazen sinirlerimi oynatıyor valla 😀 ama allah sağlık versin hepsine heriey hallolur
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] evet ilk çocuğum 35 yaşımdayım. Birazcık geç anne olanlardanım ben 😊 siz kaç yaşında anne oldunuz
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] evet o kısım zor oluyormuş arkadaşları zor bıraktırdı. Benim sütün 4.5 ayda bitti o yüzden o kısmı geçtim ben ☺️
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] geldi ama alara pek emmeyi seven bir bebek değildi. Ama yinede az mama çok anne sütü ile 4 ay götürdüm. Son 1 ay sağarak verdim ama çok emmeyince kesildi sütümde. Tam o arada süt alerjidi çıktı zaten bir nebze iyi oldu. Alerji maması kullanıp alerjiyi çabuk atlattık.
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] aslında aynı deneyimlere sahibiz ama insanlar birbirine güç veriyorlar. Her zaman yazabilirsiniz. İnstagramda da ekleyip yazabilirsiniz yine yaseminkocatepe olarak çıkıyor. Bende arada size yazarı. 😊 karşılıklı rahatlarız
Elif7781
[bilinmeyen] sessizce bir kösede beklicez bence 😒 kendisiyle bile kavga eder halde suan benim oğlan dışarıya çıkıyoruz insanlar onla konuşmuyor bana bisey anlatıyor cikdiracak sanki ona diyorlar kendini ordan oraya atıyor yaptıgım tek şey sakin kalmaya calisiyorum
Yaseminkocatepe
[bilinmeyen] tabiki konuşuruz neden uygun olmasın 😊
Bitanesi
[bilinmeyen] tek çocuk mu
Selin65
Yaseminkocatepe buralara numara atmayın erkeklerde gırıyo