53 günlük bebeğim 2 gündür kolik şeklinde çok sancısı var,, bugünde 3 kere kesik kesik kustu karnından sesler geliyor üşütme şeklinde sıkıntıdan terliyor da ateşini de ölçtüm 34 civarı çıkıyor doktoruna yazdim mesajla anlayamam getirmeniz gerek diyor malum şu günlerde değil hastane dışarı çıkmıyorum..acaba üşütmüş mü bebeğim tecrübeli anneler bi fikir verebilir misiniz ne yapmalıyım??