Merhaba anneler. Bebeğim 27 günlük geçen hafta soğuk algınlığı belirtileri vardı bu 3 gündür balgamlı öksürüyor 😭 galiba ciğerlerinden öksürüyor ,bi öksürme gelince 4 5 kere öksürüyor sigara içen amcalar gibi 😔 Dr a sordum bi hastaneye getirin muayene edeyim diyor ama malum virüsten hiç bi hastaneye gidemez olduk korkudan başına gelen anneler ne önerirsiniz? Evde geçirebilir miyiz