Aycaa hoşgeldin canım. Benimde bebeğim 38 günlük başlrda 1 saatte bir bile emzirdiğimi bilirim azda olsa sarılık vardı çok şükür atlattık ilerlemeden çok çok emzirmeye borçluyum, 4 saat bence şuan için biraz fazla o uyuyorsada siz uyandırın, ilerleyen zamanlarda da o acıktıkça kalkar arkadaşlarn dediği gibi yada 3-4 saatte bir vermeye devam edersin