Çok fazla grip postu açılmış. Çok üzüldüm Allah bebeklerimize şifa versin. Öncelikle ben internette araştırırken denk gelmiştim. Eğer bebek anne sütü alıyorsa memenizdeki süt bebeğiniz hastalandığında değişiyor sarımsı bi renk alıyor. Yani bebeğinize ilaç oluyor. Benim bebeğim 2-3 aylıkken grip oldu. Bende çok fazla araştırdığım için hastaneye götürmedim. Sürekli emzirdim. Sümüğünü aspiratörle çektim. Balgamınıda kusarak çıkardı(çok fazla emdiği zaman kusuyordu o yüzden rahatça çıkardı) 1 hafta bile sürmedi geçti hemen. İnşallah sizinkide öyle geçer 😞🙏🏼