Kizlar bebegim grip oldu sanırım boğazları kızarık hafif ve atesi var Sabahtan beri Dolven verdim atesi biraz düştü elimde grip ilacı olarak aferin ve iburomin zero var Fakat iburomin kullanmayın diyorlar malum salgından dolayı hastaneye de gitmek istemiyorum sizce napmaliyim?