Melegimsin DogaLina bazen biri bişey yazıyo sonuçta yorumu kendi fikrimize bildiklerimize göre yapıyoruz ama ters bişey söyler yazar diye yazdığım yorumu siliyorum hemen
DogaLina Melegimsin ben coguna emin olsamda yazmıyorum bile. Allah yardımcısı olsun diyip geçiyorum herkesin bi eleştirisi var
Ebrs DogaLina cok cok cok haklisiniz. Sanki kendileri mukemmelmis gibi oyle yorumlar atiyorlarki bazen insan hayretler icinde kaliyor gercekten…
HanifeAskr Deletedmom115 sadece fikrini söyleyebilir bu normal. Ama kendi düşüncesini yada kendi nasıl yapıyosa onada yapması için zorlayamaz. Herkes aynı düşünmek zorunda değil