Cicegimbalim Hanımlar başına elen var mı bebeğim 6,5 aylık günde 5-6 kez ksuyor ve bunun en azikisi fışjırarak kusma oluyor başına gelen var mı normal mi ortalık karışık hastaneye götürme konusunda tereddütteyim
Serpicooo Cicegimbalim götür canım gunde 5-6 ve fıskırarak kusuyorsa sorun vardır ya reflu olustu ek gıdayla bırlıkte mı basladı hazmetmıyor olabılır mıdesı hemen gotur bı baksınlar özele götür sıra gelınce sız gırersınız hıjyen kurullarına uyun bısey olmaz ınsallah
Cicegimbalim Serpicooo ek gıdaya başlayalı oldu bi de kabızlık yaşıyoruz 3 gün büyük çişini yapmıyor 4.gün ıkına ıkına yapıyor