**### Merhabalar bugun sağlık ocağına aşı olmaya gittik kan ilacı verdiler sağlık örgütünün tavsiyesi olduğunu söylediler ama doktorumuz 7. Ayda kan değerlerine bakıldıktan sonra gerek görülürse başlaması gerektiğini söyledi siz ne düşünüyorsunuz Paylaşırsanız çok sevinirim**