Maşallah Benim oğlum 1 yaşındaykenken burnunu kulağını ellerini ayaklarını göstermeye başlamıştı. Şu an 18 aylık çoğu uzvunu biliyor kendince söylüyor. Ben sürekli konuşuyordum onunla oyunlar şarkılarla öğretiyordum. Kitaplarda gösteriyordum. Başkalarının burnunu gösteriyordum bak babanın burnu büyük düt düt, kocaman kulakları var nerede diye oyun oynarken o arada öğreniyorlar. Yani sırf öğretmek için öğretmeyin kendinizce söylediğiniz şarkılarda oyunlarda bunlardan bahsedenseniz öğrenmesi daha kolay olur diye düşünüyorum. Sevgiler 💕