Arkadaşlar oğlum 5 aylık çok şükür 5 aydır emziriyorum. Sezaryan ile doğum yaptm çok şükür sütüm hemen geldi. Başlarda çok fazlaydı sonra tabi ki azalmaya başladı daha doğrusu terbiye oldu. Eşim yanımda değil öyle olunca kendime de doğru düzgün yemek hazırlamıyordm beslenmem pek harika değildi bu süreç de ama tabi hiç kg vermeme de bi etkisi olmadı. Çok çok fazla su içiyorum en büyük artım bu sanırım. Sürekli rezene ve hümana emziren anne çayı kullandım hala kullanıyorum. Uzun zamandır göğüslerim yumuşacıktı süt var ama o ilk günlerde ki gibi değildi. Ama iki gündür Aynı ilk zamanlar da ki gibi oldu. Belki sizlere de fayda eder diye yazmak istedim. Oğlumu geceden beri 3 kez emzirdim ve hala göğüslerim dolu. Dün akşam yemeğinin yanında pekmezle tahin karıştırmıştım ondan yedim gece yatmadan da 3 hurma bi iki kaju ve badem yedim. Bana çok çok iyi geldi söylediğim gibi herkese fayda eder etmez bilmiyorum ama uzun zaman sonra bana fayda ettiği için çok mutlu oldum sizlere de yazmak istedim 😇