Rzgr Oglunasikbiranne08 kumas uzerinde 9 saat yaşiyormus. Ayrica aldigimiz ve giydigimiz kiyafetleri 60 ile 90derecede yikamak gerekiyor. Tehlike her yerde. Isten gelen esimizin uzerinde😥
zumramomm Oglunasikbiranne08 paketlerde vüris uzun süre yaşamıyor diye haberlerde sürekli söyleniyor canim.ki artık insanlar netten alışverişe yüklendi.sadece LCW ’la kalmamıştır ki.vüris yayılıyor git gide maalesef
Smrenes Çıktığı yeri söyleyeyim Çanakkale.. Bir çalışan da korona çıktığı için mağazayı ve deposunu kapattı diye biliyorum tabi şuan bütün mağazaları kapalı.. Dezenfekte yapılmış ama tabi kıyafetten mi bulaştı başka bişeyden mi bilemeyiz..
Oglunasikbiranne08 Smrenes aynen bilemeyiz cnm ama ne bilim insan korkuyor valla. Kargolar bu zamanda çok tehlikeli bence. Yani o virüs sonuçta heryere bulaşıp bize gelebilir Allah korusun
Oglunasikbiranne08 zumramomm öyle tabi ama yinede dikkat etmek lazım. Ve dediğin gibi sadece lcw değil bütün mağazalarda olabilir. Aslında kargolar dahha tehlikeli
zumramomm Oglunasikbiranne08 Ben de Boynerden sipariş verdim.eve sokmadan temizlemek lazım copede atamam hemen iade vs olursa diye🙄🙄
Oglunasikbiranne08 Rzgr öyle tabi cnm zaten yıkanması gerekir yeni alınan herseyin. Bende çok korkuyorum eşimden. Eve gelince üstünü hemen makineye atıyorum ama ne kadar koruyor bizi bu bilmiyorum
Oglunasikbiranne08 zumramomm eldiven giy eline öyle aç paketi cnm. Hemen makineye at hic biryere koymadan . Dikkat et cnm Allah korusun
Smrenes Ahsenay tam olarak bilmiyorum ama halam orda oturuyor Yunanistandan gelen çok fazla turist geldiğinden dolayı olmuş sanırım..
Deletedmom110 [url=https://hizliresim.com/ugk8UX][img]https://i.hizliresim.com/ugk8UX.jpg[/img][/url]