Merhaba anneler.80gün önce doğum yaptım.dün adet oldum.bukaç gündr bebeğim emmek istemiyor hatta meme verince ağlıyor çok şiddetli bide mememle kavga ediyor resmen ama aç biliyorum.adetliyken süt daha az şekerle olurmuş tadı değişirmiş öyle duydum bilgisi olan var mı?birde adet bitince normale döner mi herşey?hemen mamaya geçmek istemiyorum çünkü.birde adetliyken süt miktarı da azalırmış sanırım