Hilalceylin Merhaba arkadaşlar biz bebelac gold kullanıyoruz 2 numaraya geçicez fakat 2 numara 6-9 ay arası kullanılıyormuş. 9-12 ay arası kaç numara kullanılıyor ki ?
mucizeemmm Hilalceylin bebelac gold 2 numara 6-12 ay arası sadece hipp ve aptamil 2 numara 6-9 ay oluyor benim bildigim zaten kutunun uzerinde yazar
elsa56 @Hilalceylin Kızım 9 buçk aylık 2 numara kullanıyoruz bizde ama 6-9 değil 6-12 ay mama yanlışını var 1 yaşndan snra 3 numaraya geçiliyor.