Kızlar bebeğim 3 aylık mememi tutup geti cekiyo kendini ve aglamaya başlıyo 1 haftadır bole iki emiyo kendini birakiyip aglamya başlıyo sonra daha tutmuyo zorla tutturuyorum sekerli su sürüyorum onun tadi gidincede bırakıyo karnı tam doymadığı icinde gündüzleri uyumuyo özellikle geceleri yarım saat te bi kalkıyo varmı bole olan uykusuzluktan zombi gibiyim ya kafayı yicem doktora götürmek istiyorum ama ortalık çok kotu o yuzden goturemiyorum