Kızlar benm bebgim gündz hiç emmiyo bazen veriyom ittiriyo gecede geç uyudg zamn bazen hiç uyanmaz bazen uyanr bi iki kez emzirirm oda 5 dakk en fazl başk yok 9 ay 23 gnlgz bu arada ek gıda yiyoruz normalm szce canlar ben biraz degil baya kafama takıyorum bizim gb olanlar varmı emsn istyrm ben çünkü ya