NurR hazırlanacak bir şeyi yok paketin içinden hazır çıkıyır şırınga şeklinde onu yavaş yavaş ağzına sıkacaksınız ( yarım saat gibi bir sürede bitecek tabi çok bekletmeden ) bebeğiniz çok kusan bebekse dikkatli olmanızda fayda var diğer türlü hiç merak etmeyin çok kolay içirirsiniz dediğim gibi bizim 3 aylık çok kolay olmuştu 2. Doz biraz daha zor oldu ( öğürdü filan ) ama ikisinde de kusturmadan başarmıştık şuan 10 aylık oğlum.. şifa olsun inşallah 🌸