Ikosefecio Merhabalar 9 günlük olduk göbüşümüz düşmedi yavrum rahatlasın diye ilk banyosunu yaptırmak istiyorum ne zamana kadar düşer 🤷🏻♀️
Yasemin_Tahir-Mete Ikosefecio bizimki 1 haftada düşmüştü ben hastaneden gelir gelmez banyo yaptırdım göbeği düşene kadar 3 4 sefer yıkamıştım tabi temmuz ayında doğum yaptım
Uykusuz09 Ikosefecio 6 günlükken düştü bizimki. Hergün banyo yaptırdım ben. Göbeğini kuru tuttuk hiçbirşey olmadı çok şükür ☺️
Ysfbuszfr Ikosefecio Bizimde 10 günlük düştü öncesinde banyoda yaptırdık su değse bile banyodan sonra kurulayınca bisey olmaz diye düşünüyorum yani bizim olmadi 🙈🌸
Baharutku Ikosefecio düşmeden de yaptirabilirsin benim ogluşumun da 10.gun banyoda düştü ama kuruması için mutlaka ilac kullan daha erken düşer annesi :)
Busra38 Bizimkide 9/10gun sonra dustu ondada birgun sonra banyo yaptirdim ona ragmn kanadi iki gun sonra tekrar banyoya soktum gene kanadi gobegine dokunmadigimiza ragmen sonrada gecti cok sukur acele etme derim basina gelmektense onlemini al her ihtimala karsi
AysegulAsel Bizde 9 günlüğüz düşmedi göbeğmiz. iki defa banyo yaptırdım bi sorun olmadı. Kayınvalidem tereyağı sür hemen düşsün diyo ama ben sürdürmüyorum mikrop falan kapar diye.
Gizemulucan Ikosefecio Göbek bağı için eczanelerde satılan bir sprey var kurutuyor çabuk düşmesini sağlıyor. Ben ondan kullandım 1 hafta 10 günde düştü 😊
Nazlina Ikosefecio bazen 3 haftayi bulabiliyor benim kizimin 2 hafta sonra dustu :) banyoyuda silme islemiyle yapabilirsiniz