Merhaba anneler.
Geçen gün temizlik yaparken camı açık bırakmıştım ve üşüttüm 6 aylık kızım var onu öpünce ona da geçmiş(üşüttüğümün farkında değilim). Ben ertesi sabaha iyileştim ama kızım da geçmeyen bir burun akıntısı ve kuru öksürük var.
Calpol ve prospan veriyorum . Lütfen yardımcı olun gözüme uyku girmiyor başka ne yapabilirim .☹️😪
Malum virüs sebepli hastaneye de götürmek istemiyorum lütfen yardımcı olur musunuz 😓😓