Kızlar merhaba.Yurt dışında yaşıyorum buraya bu hafta sokağa çıkma yasağı gelicek.Kızım 4 aylık.Sadece mama ile besleniyor,8-9 günde bir bir kutu bitiriyoruz.Eşim 4 kutu mama getirmiş bugün.Kapağını hiç açmadan bekletirsem bozulur mu? Sonuçta marketler ona göre klimalı falan oluyor ya.Eltim dondurucuya at dondur diyor🤦🏻♀️ Böyle saçmalık duymadım nemlenir bir kere.