Merhaba hanımlar, bebeğim henüz 35 günlük normal doğum yaptım. Ama 3 gün sütüm gelmediği için bebeğimin kilosu çok düşmüştü doktor da mama olarak Aptamil prosneo başlamamızı söyledi. Benim sütüm geldi ama bebek alıştığı için biberona beni emmedi. Şimdi hem mama hem de sağıp anne sütü veriyorum. Piyasa da prosneo bulunmuyor şuan eczacı normal mavi kapak Aptamil aynı şey , prosneo erken doğum için dedi. Aradaki farkı bilen varsa ve normal Aptamil alsam (şuan prosneo olmadığı için ) bebeğimde sıkıntı yaratır mı yardımcı olur musunuz lütfen 😞