PrensSelim Seda ben emzirdikten 4 saat sonrasına ne olur ne olmaz diye alarm kuruyorum sizde bir deneyin bakim uyandırmayın kendisi ne zaman uyanacak yine alarm da kurun,4 saatten önce uyanmazsa siz uyandırıp emzirin
Zdmom Seda bizimkide 2 ay 14 gunluk gece 1 bucukta emiyor 2 de uyuyor 8 de uyaniyor emiyor geri uyuyor gunduz zaten yarim saatte bi emiyo gece uykusunda hic uyandirmadim uyanmasini bekledim hep
PrensSelim Drsmkm bence daha erken 2 aylık bir bebek için o kadar saat emmemek 🤔 süt çocuğu servisinde çalıştım hiç o kadar uyuyan duymadım şaşırdım doğrusu
Dogamuge Jrarya merhaba,sarılık riski ne zaman ortadan kalktı.Kızım 22 günlük sarılık dün ölçtürdük 10.6 idi.Geçmesi için neyaptınız?
Jrarya Dogamuge sık sık emzirdim saat başı 26. Günde kontrolde doktor artık min 2 saatte mümkünse 3 saatte bi emzirebilirsin sarılığı geçti demişti canım
ElifKaratas Seda bizimkide aynı gündüz de uyuyor gecede ama gece cok geç yatıyoruz korkuyorm uyuyakalırsam diye rabbm yardım etsin buaksam zorla uyutmaya çalıştım insallah uyanmaz da erken uyumayı öğrenir
Yaseminnnnnnnnnnnnn Drsmkm hangi doktor iyi diyor.. bence doktorunu değiştirmelisin. Özellikle ilk 3 ay bebeğin 3-4saati geçkin emmemesi hiç iyi bir şey değil. Ki sizinki 12den 10a kadar uyanmıyor? Olacak iş değil...
Azraninnnannnesi Seda ben 1 ay olduğundan beri uyandırmıyorum gündüz gece kendi n zaman uyanırsa. Doktorum da böyle yapmam gerektiğini söylemişti
Denizbebegim Seda 2 aylık yani sarilik sürecini coktan atlatmıs artık gece kaldırmayabilirsin o sana ihtiyac duydugunda ve acıktgında kalkıcaktır. Eger kaldırmaya devam edersen onunki açlık degil alişilmişlik olucak ilerde zorluk yaşiyabilirsin♥️
Birprensannesi_ Seda tatlım artık uyandırmana gerek yok acıktıgı zaman aglar annesı neden uykusunu boluyor sun ☺️